Intake

Passen we bij elkaar?

Wie bent u?

Het DNA van uw bedrijf, wat is dat? Wat is de missie van uw bedrijf? Welke persoonlijkheden heeft uw bedrijf? Wat is uw identiteit en wat is de sfeer binnen uw bedrijf? 

Wat verkoopt u?

Overstagh wilt exact weten wat u verkoopt. Detacheert u? Verkoopt u een saas product? Doet u security-audits? Heeft u een samenstelpraktijk? Levert u business intelligence oplossingen?

Wie koopt bij u?

Wie is uw doelgroep? Welke prospects zijn interessant voor uw product en/of dienstverlening. Kent u de 'namen en rugnummers' van de beslisser binnen uw doelgroep? Wat is de naamsbekendheid van uw onderneming binnen uw eigen doelgroep?

Waarom koopt men bij u?

Wat is uw onderscheidend vermogen? Deze vraag bepaalt de drie aanknopingspunten, drie essentiële redenen die wij gebruiken in de telefoongesprekken. Dit vormt de trigger tot het maken van een afspraak met uw prospect.

De eerste afspraken in de agenda.

Na een positieve intake starten accountmanagers van Overstagh zorgvuldig met het inplannen van de eerste proefafspraken. De maximale doorlooptijd daarvoor is twee weken. Indien Overstagh u of uw branche nog niet goed genoeg kent gaan wij de eerste vijf afspraken met u mee naar de prospect.

aq_block_12

aq_block_15

Minimaal 5 afspraken per week.

Na succesvolle proefafspraken gaat de salesmotor echt draaien. Overstagh plant doorlopend kwalitatieve new business afspraken voor u in. Vanzelfsprekend verwachten wij per afspraak terugkoppeling van u zodat we de klantbenadering en kwalificatie doorlopend kunnen aanscherpen.